close

小笨十分期待笨次郎的出生,
即使尚未成形,小笨姐姐已經對笨次郎有十分深厚的感情,
若干事例相當攪笑,聊記如下:

事例一

笨媽:如果你專登曳,我就打你pat!
小笨:如果笨次郎專登曳,我都唔會打佢pat,我會教返佢乖~

事例二

笨媽與小笨追巴士,小笨突然回頭對笨媽的肚皮講:
笨次郎,堅持住呀!
語氣相當慷慨激昂...

事例三

笨媽答應會帶小笨去一次產檢,等佢可以睇下笨次郎個樣樣,
小笨十分雀躍:好呀!我幫笨次郎影相丫,我揭起媽媽個肚肚,咁樣咁樣,幫笨次郎影好多好多相0既!

事例四

笨媽朝早又賴床唔肯起身,小笨要拉笨媽起身,咁,就要騎響笨媽個肚上面,
估唔到小笨騎之前,向笨媽個肚皮話:笨次郎,你忍住先呀0下!

事例五

平日成日扭抱的小笨,有一次竟然響笨媽抱佢痾尿尿時扮曬野,
死都唔肯被笨媽抱,仲話:我驚壓扁笨次郎呀!
(之後當然係會繼續扭抱啦...)

此外,小笨仲成日玩玩下會同笨次郎講野,
比如:
笨次郎,你睇下我~
笨次郎,你估邊個響出面?

最攪笑係,小笨知道有BB個肚會變大,
於是成日形住笨媽個肚變大,
無端端訓醒都會問:媽媽,點解你個肚肚咁大0既?
笨媽當然誠實咁回答:媽媽肥肥丫嘛~
估唔到小笨十分緊張,即刻話:唔係呀,因為你有左BB呀!
笑死人!

希望小笨同笨次郎的感情,
將來都真係可以咁好啦~~
最好就好似飯母同笨媽咁~~~
呵呵呵~~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tanbo 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()