close

平日小笨放學後,都會去公園打下韆鞦玩下,當係做下運動咁,
典知上星期,個公園仔突然好多蚊喎,
第一次以為因為小笨食緊「珍寶珠」所以惹蚊啦,
但係第二次無食、仲貼曬蛟貼,都咬喎,
仲要係我同小笨都俾蚊追住咬,
隻可惡生物仲要咬正蚊貼左緊,
吹賬,即係擺明落我面0者!

我同小笨又衰,皮膚好敏感,
一被蚊咬就腫到豬頭咁,
兩日都玩左無五分鐘就落荒而途,
非常無癮之餘仲要每次都花三四日至消腫,
都咪話唔掃興兼狼狽!

夏天0岩0岩開始0乍喎,
無理由以後都無得去公園玩同做運動0架...
典算好呢?

結果笨媽我最終向Playtown屈服左,
買左 monthly pass 俾小笨,
咁,以後放學就可以去Playtown玩,
唔駛再餵蚊、亦唔駛再擦到成身 chemical啦~

本來一初信誓旦旦唔會買 Disney的 Annual Pass,
後尾貪買左,
到依家「迫於形勢」,又買埋一初死都話唔會買的 Playtown monthly pass,
呀......笨媽我睇黎真係要對呢0的現代享樂屈服啦.....
又輸左添....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tanbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()