close

由出世開始已經係「更年期」的笨公公,
呢排又皮質醇持續高企,
早排開完笨媽後,呢排竟然開小笨。

果日食晚飯,小笨又囉囉唆唆,食得慢吞吞,
笨公公食完飯,離開飯桌時,向仍在龜速進食的小笨講:
「你好嘈呀!」
蜀不知小笨唔知死,不假思索就回覆一句:
「你好嘈呀!」
笨媽同笨婆婆嚇左一跳,對於小笨的自殺式攻擊感到十分震驚。

笨公公又話:「我怕左你呀,我走啦!」(邊講邊回睡房)
點知小笨不甘示弱,仲大聲過笨公公:
「我怕左你呀,我走啦!」但由於佢自己仲食緊飯,
於是佢又毫不遲疑加多句:「我食埋呢啖就走啦!」
笨媽同笨婆婆一邊好驚公公「著火」,一邊又覺得好好笑,
大家都唔敢出聲,一味拿住個飯碗扮食飯,一邊偷偷「震震震」咁笑。

好彩小笨仲細,笨公公可能亦都覺得佢好攪笑掛,
竟然無再丙小笨,就入左房啦!
呼,嚇死人咩!
之後笨媽都有細細聲教小笨唔可以駁咀,
不過每次笨媽自己諗返起件事,
尤其諗起小笨果句「我食埋呢啖就走啦!」,
就覺得好攪笑!

不過,小笨再大多幾歲,仲係咁駁咀,大家就應該笑唔出啦~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tanbo 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()