close

自從響笨婆婆屋企住落左,
唔駛煮唔駛洗,
日日歎世界,
笨次妹都越住越安落,
再無話成日「蠢蠢欲動」啦。
早兩星期去例行產檢,
醫生都話笨次妹「落左一半都無」,
似乎住得甚是舒服,
於是笨婆婆同笨媽都估計,
笨次妹會好似家姐小笨咁,
住到預產期果日至蒲頭0架啦。

世估唔到22號呢晚,
由九點幾十點開始,
又好似多左宮縮喎,
由於之前有「報假案」的前科,
笨媽加倍咁審慎,
照樣同左小笨訓覺先,
咁,十一點幾小笨訓左(無錯,小笨係一隻「夜鬼」),
笨媽就打電話俾姨媽,
叫佢放定個電話響床頭,
隨時stand by

訓到一點鬆0的,
笨媽已經有相當把握「應該真係黎料」,
點知呢個時候,小笨竟然「醒醒地」喎!
笨媽於是照樣同小笨去夜尿,
然後氹返小笨訓覺,
結果兩點先至打俾姨媽。
姨媽九秒九聽電話,
十秒十已經上左黎敲門啦,
而且上黎之前仲已經叫左屋苑的「食蕉」叔叔幫我截定的士,
真係,快到呢!

兩點幾,好順利入左院,
打埋俾笨爸,
姨媽任務就完成啦,
可憐笨媽仲躊躇滿志,
以為第二胎有經驗,
會處理得好好,
完全唔知惡夢尚未開始!

一初響待產病房,
笨媽真係幾醒0架,
成間房雖然得笨媽一個響樹呻吟
(其他人都唔似待產0既,好似淨係入黎訓覺咁。。。)
但係笨媽都「吟」得好克制,
一直到陣痛每兩三分鐘一次,
笨次妹都仲未「落黎」喎,
姑娘都話「有0的怪」。
BB未落黎,即係未生得,
笨媽唯有繼續「吟」啦,
一直吟到開到四度,
終於有「想去大便」的感覺啦,
其實都係少少0乍,
但有理無理,快0的話俾姑娘知。
姑娘就有理無理,安排我去產房啦。
當時笨媽都仲好忍到痛,
無吟到鬼殺咁嘈,
淨係自己響度「唔唔」聲,
姑娘都話叻,話做得好好,
殊不知。。。

入到產房,
換好曬衫,
就開始痛到PK啦!
開初兩下痛,都仲聽姑娘話「唔痛唔好聞笑氣」,
但兩下之後,就實在太痛啦,
決定「啋佢都傻」,聞左先算,
後尾開始生得啦,
又唔知點,
痛到癩曬C,
姑娘叫我「吉」起換床墊,
但我又痛到「吉」唔起喎,
總之笨媽就超痛超痛,
痛過生小笨果陣好多添,
生小笨果陣都仲可以跟到姑娘話幾時用力、幾時忍住,
縫針時亦都可以忍受,
但今胎連姑娘按下我個下腹我都好痛好辛苦,
於是姑娘由頭閙到尾,
最後仲閙:
「都第二胎0架啦仲咁亂!你都係唔好再生啦,害左人又害左自己!」
當時笨媽心諗:
「頂你個肺,早知第二胎仲難生過第一胎,我就唔生啦,
如果咁痛我仲生第三胎,我跟你改姓笨!」

就係咁,笨次妹就響笨爸的見証下,
響姑娘的謾罵中,
響笨媽極無台型的呻吟、掙扎同臭屎下,
出左世啦~

笨次妹出世的時間,同家姐小笨一樣,
都係上午八點幾,
體重又同家姐一樣,都係六磅半,
哈哈,又會咁橋0既!
(原來笨次妹費事重過小笨咁多,
所以早少少出世,
三十八週幾,亦可以算係三十九週,
已經重過家姐少少啦,
小笨3.045kg,笨次妹就3.100kg,哈!)

千呼萬喚,笨次妹終於出左世啦!
笨媽亦都終於甩身啦,
今次有覺好訓啦!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tanbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()