尋日朝早小笨訓醒覺,
好開心咁話發夢自己養左三隻狗,
然後,佢突然諗到:「媽媽,你估我會唔會夢想成真呢?」
笨媽:「嗯,等你大個左,就可以養狗,到時咪夢想成真囉~」
小笨:「媽媽,可能0的狗仔依家呢左響出面(客廳)呢,不如你幫我出去睇下丫...」
笨媽:「嗯,我就估應該唔會啦...」
小笨(很堅持):「唔該你丫..唔該你丫..幫我出去睇下丫...」
笨媽:「咁,一係我地一齊出去睇下啦,好唔好?」

於是,笨母女出左廳,
小笨周沙發底咁裝,
好希望自己可以夢想成真,
好希望夢中果三隻狗仔其實呢左響沙發底,
當然,結果係搵極都唔見啦...

小笨好失望好失望,
入返房,
扁住咀仔,一邊忍住眼淚,一邊話:「我真係...好想...可以...夢想成真..」
講到後尾眼淚已經忍唔住幾乎滴出黎啦...

近來小笨多數係扭計或者受傷咁大喊,
好少見佢傷心咁喊,
仲要係強忍住淚水咁,
睇到笨媽都覺得佢好可憐咁,
幾傷心啊人家!

不過,現實係殘酷的,
小笨亦都要學習到,人生係有遺憾的,
加上,養寵物真係唔可以講玩,
所以,笨媽今次唔可以做「yes mom」啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tanbo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()